Projektowanie i consulting

Każdy, kto prowadzi klub fitness najlepiej wie, że sprzęt, który w nim pracuje to nie wszystko. Niestety ci, którzy nie mają doświadczenia często popełniają błędy już na samym początku planowania inwestycji. I w tym miejscu potrzebny jest ktoś, kto takie doświadczenie posiada. Kto, nie tylko uchroni od błędów, ale przede wszystkim pomoże rozwiązywać problemy na każdym etapie trwania inwestycji. Bez względu na to, czy weźmiesz pod uwagę finansowanie, marketing czy działalność klubu fitness, potrzebujesz rozwiązań "szytych na miarę" specjalnie dla Ciebie. Analiza i odpowiednie planowanie to klucz do twojego sukcesu. Istnieje co najmniej 6 kluczowych zagadnień, w których jesteśmy w stanie Ci pomóc tak abyś mógł osiągnąć sukces.

Kluczowe zagadnienia

1

Wielopłaszczyznowa analiza lokalizacji

Sprawdzimy czy twój pomysł na klub ma szanse zaistnieć w określonym przez Ciebie punkcie miasta. Kompleksowo przeanalizujemy twoją lokalizację i dobierzemy do niej strategię ekonomiczną.

2

Ekonomia

Z ekonomią związane jest nie tylko finansowanie inwestycji ale przede wszystkim prognoza zysków i strat. W oparciu o projekt klubu i jego lokalizację uświadomimy Ci ekonomiczne perspektywy przedsięwzięcia.

3

Projekt klubu

Sprawdzimy czy twój pomysł na klub ma szanse zaistnieć w określonym przez Ciebie punkcie miasta. Kompleksowo przeanalizujemy twoją lokalizację i dobierzemy do niej strategię ekonomiczną.

4

Wyposażenie

Dobierzemy wyposażenie konkretnie dla twoich klientów docelowych. Powiemy Ci co obecnie cieszy się największą popularnością wśród ćwiczących i dzięki jakim urządzeniom liczba twoich klientów może wzrosnąć. Co najważniejsze dzięki nam będziesz pewien, że sprzętem, który masz w klubie, cały czas ktoś się opiekuje. Ponieważ my rozumiemy, że sprzęt to narzędzie, które aby przynosić dochód musi pracować cały czas.

5

Marketing

Pomożemy dopasować dla Ciebie odpowiednie działania marketingowe, które pozwolą na najszybsze osiągnięcie docelowej liczby klientów. Każdy klub jest inny, każdy działa w innym otoczeniu, więc dla każdego klubu „wymyślamy” marketing na nowo. Dopasujemy politykę cenową, powiemy jak i kiedy rozpocząć przedsprzedaż oraz dobierzemy system obsługi klienta, umożliwiający spełnianie oczekiwań marketingowych.

6

Szkolenie personelu

Na nic nie zdadzą się nawet najlepsze projekty i najdroższy sprzęt jeśli obsługa klubu nie wie jak pracować. Pilnujemy tego aby Twoi pracownicy byli najlepiej przeszkoleni. Zajęcia teoretyczne są uzupełniane o praktykę w już istniejących klubach działających na tych samych systemach zarządzania. Już od pierwszego dnia twój klient musi się czuć obsłużony w profesjonalny sposób

Najlepsza jakość gwarantowana przez IMG S.A.