Wpis 4 do 6 z 18

Zdrowe podejście do diety

W naszym społeczeństwie jest ogromny problem z obsesją na punkcie wyglądu i bycia “doskonałym”. Nacisk kobiet na bycie szczupłym oraz mężczyzn na bycie umięśnionym oddziałuje na wielkie niezadowolenie z własnego ciała oraz wzbudza psychiczne jak i emocjonalne zaniepokojenia. Problemy takie jak anoreksja, bulimia, napady objadania się bez zahamowań oraz dysmorfofobia są poważnymi chorobami, które wymagają silnej woli oraz ogromnej pracy nad swoim nastawieniem do samego siebie i rzeczywistości a przede wszystkim czasu. Wzrastający nacisk społeczeństwa, w szczególności kobiet, na bycie szczupłym staje się coraz częstszym problemem i coraz więcej osób walczy z wagą. Wszyscy wiedzą, że jeść mniej i ćwiczyć więcej jest krytycznym podejściem do utraty wagi, jednak niewiele osób wie o psychicznych i emocjonalnych czynnikach, które ściśle powiązane są z naszym organizmem i podejściem do diety. Negatywne podejście do swojego… Pokaż więcej

Korzyści płynące z treningu siłowego

featured

Żeby uzmysłowić sobie jakie korzyści płyną z treningu siłowego, musimy wiedzieć na czym on polega. A więc, treningi siłowe to takie do których używa się różnego rodzaju obciążenia. Zaczynając od ćwiczeń przy użyciu własnej masy ciała do treningów z ciężarami i przyrządami na siłowni. Kiedyś siłowni było stosunkowo mało i nie cieszyły się zbyt dużą popularnością, a na treningach widać było tylko przerośniętych panów w nie do końca świeżych koszulkach. Kiedyś, zanim zaczęto przeprowadzać badania naukowe ludzie, a nawet trenerzy różnych dyscyplin sportowych demonizowali siłownie wierząc w jej negatywny wpływ na formę zawodników (oczywiście z wyjątkiem sportów typowo siłowych jak np. podnoszenie ciężarów). Poprzednie pokolenie uważało że tego rodzaju ćwiczenia sprawią, że człowiek będzie powolny i ociężały. Na szczęście już dziś wiemy że to nieprawda. Moda ta przyszła do nas z… Pokaż więcej

Jak skutecznie i przyjemnie schudnąć

featured

Jak zrzucić zbędne kilogramy zgromadzone przez zimę? Oto kilka kroków o których musimy pamiętać, by skutecznie, przyjemnie i trwale schudnąć ;) 1. Ustal realny plan działania Nie od razu Rzym zbudowano! Lepiej zatem na początek ustalić realny cel utraty trzech centymetrów w pasie, lub trzech kilogramów, a nie od razu aż piętnastu. Osiąganie celu małymi kroczkami zmotywuje cię do trzymania się postanowień. 2. Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne, by stworzyć deficyt kaloryczny Kluczową rolę u zdrowego Kowalskiego będzie grał właśnie bilans spożywanych i wydatkowanych kalorii, bo na „oko” czy „wydaje mi się, że” tak teraz wyglądasz ;) Każdy z nas ma inne zapotrzebowanie na kalorie, zależy to od naszego wieku, pracy czy aktywności fizycznej. Tak więc kiedy już obliczysz jakie jest twoje zapotrzebowanie kaloryczne, to żeby schudnąć trzeba stworzyć deficyt… Pokaż więcej

Najlepsza jakość gwarantowana przez IMG S.A.