Wpis 1 do 3 z 18

Odpowiednie podejście do życia oraz prawidłowa dieta

Dzisiejszy post chciałabym poświęcić diecie. Nie mam tu na myśli rozpisywania przykładowej diety, ponieważ to się kompletnie mija z celem. Dlaczego? Jak już wspominałam w poprzednich postach, każdy jest inny. Liczba kalorii i podział makroskładników zależy od wielu różnych czynników. Słyszałam o kilku, śmiesznych przypadkach jak np. 18 letni chłopak ściąga z internetu dietę dojrzałego i X razy większego kulturysty. Oczywiście oprócz tych różnic, które można wyhaczyć gołym okiem, warto też wejść głębiej w poszczególny organizm i zwrócić uwagę na np. intensywność treningów, problemy zdrowotne, nietolerancje pokarmowe itp.      Odpowiednie podejście do życia oraz prawidłowa dieta są kluczem do bycia szczupłym i zdrowym. Skupmy się więc na konkretnych składnikach, które uważam za zdrowe lub niezdrowe i warte wykluczenia z diety. Im mniej przetworzony produkt, tym lepiej.… Pokaż więcej

Projekt pośladki

featured

Każda z nas marzy o pięknych pośladkach, jednak od siedzenia na nich piękne i jędrne się nie staną oczywiście. Jak dobrze wiemy żeby wyglądać jak kociak trzeba się najpierw spocić jak świnka. Ale! Żeby nasze wypociny nie poszły na marne, trzeba to zrobić z głową. Oto kilka ważnych rad: 1. Jak zawsze wszystko sprowadza się do jedzenia. Żeby zbudować pośladki, powiększyć je trzeba wejść na nadwyżkę kaloryczną, na sucho to nawet trawa nie urośnie. Więc żyjąc na diecie 1500 kcal, liściu sałaty i suszonej śliwce nic Wam nie urośnie, jedynie go wtedy wzmacniasz i ujędrniasz. 2. Postawiłaś sobie cel – pupa jak brzoskwinia i katujesz ją codziennie na każdym treningu, błąd! Mięśnie żeby rosnąc potrzebują regeneracji, więc rób je dwa razy w tygodniu to wystarczy. 3. Musimy wiedzieć o czym mówimy, nasza pupa składa się z mięśnia pośladkowego dużego (to jeden z największych mięśni w naszym ciele)… Pokaż więcej

Czy istnieje miejscowa redukcja tkanki tłuszczowej?

featured

Jak spalić tłuszcz na brzuchu? Jest to jedno z najczęstszych pytań zadawanych nie tylko na siłowni, a również przez ludzi którzy postanawiają poprawić swoją sylwetkę. Większość trenerów uważa, że nie ma sposobu na spalenie kalorii lub pozbywania się tłuszczu z konkretnej partii ciała poprzez dietę lub trening i szczerze mówiąc to jest w teoretycznie prawda. Wiec dlaczego dzieje się tak, że kiedy jesteśmy w liceum lub nawet na studiach możemy jeść co tylko chcemy nie obrastając w tłuszcz a do tego budowanie mięśni przychodzi nam też dosyć łatwo? Natomiast jak zbliżamy się do 40 stki przybieramy 2 kg po jednej wizycie w McDonaldzie. Dlaczego dzieje się tak, że niektórzy ludzie mogą jeść pizze, fast foody i słodycze i są cały czas szczupli i trzymają niski poziom tkanki tłuszczowej? Natomiast inni ludzie cały czas walczą z waga pomimo trzymania diety I ćwicząc… Pokaż więcej

Najlepsza jakość gwarantowana przez IMG S.A.